• Tasuta transport Eesti pakiautomaati alates 100 eurost
  • info@pocketapparel.ee
  • +372 566 541 93

Veebipoe Pocketapparel.ee omanik on Planana OÜ (registrikood 11331869), Laki tn 6 10621 Tallinn Eesti

I Üldsätted

1. Käesolevad Planana OÜ (edaspidi müüja) e-poe tingimused (edaspidi tingimused) kehtivad kõikide isikute suhtes (edaspidi ostja või tarbija), kes kasutavad www.pocketapparel.ee veebiaadressil olevat e-poodi (edaspidi e-pood), tellivad e-poest kaupa.

2. Tingimuste aktsepteerimisega kinnitab ostja, et ta on tingimustega tutvunud, nendega nõus ja täidab neid.

3. Müüja saadab ostja poolt avaldatud e-posti aadressile tellimuse kinnituse ja ostu-müügitehingu tingimused, mida  ostjal  on võimalik salvestada ja taasesitada.

II Andmete kaitse ja töötlemise  põhimõtted

4. Müüja tagab ostja andmete sh isikuandmete kaitsmise ja kasutamise Üldtingimustes ettenähtud korras. Lähtudes kehtivatest õigusaktidest ja Üldtingimustes sätestatust on Müüjal ostja nõusolekuta õigus töödelda andmeid (sh isikuandmeid) ulatuses, mis on vajalik e-poe kasutamiseks, müügilepingu täitmiseks või müügilepingu täitmise tagamiseks. Muuhulgas on eeltoodust tulenevalt müüjal eraldiseisva nõusolekuta õigus:

- saata ostjale e- poe teenuste kasutamisega seonduvaid teateid, sh teateid, mille saatmine on e- poe kasutajate turvalisuse huvides;

- säilitada ostjate paremaks teenindamiseks ja tehingute tõendamiseks e-poodi sisseloginud ostja tellimuste andmed, sh mõistliku tähtaja jooksul ka nende tellimuste kohta, mida ostja sessiooni käigus ei lõpetanud.

5. Kui ostja on andnud Kliendilepingu sõlmimisel või muul viisil ostja poolt tema nõusoleku andmist kinnitava tahteavalduse tegemisega nõusoleku andmete turunduslikuks kasutamiseks, kasutab müüja neid andmeid Üldtingimustes fikseeritud tingimustel ja eesmärgil sh. ka ostjale teenuste ja kaupade personaalsete otseturundus-, kampaania- ja sooduspakkumiste edastamiseks elektroonilisel teel (nt e-posti või SMS´iga).

6. Ostjal on igal ajahetkel õigus võtta andmete turunduslikuks kasutamiseks antud nõusolek tagasi, saates müüjale vastavasisulise e- maili või edasiste otseturustuspakkumiste saamisest keeldumiseks järgides tema e- postile aadressile saadetud otseturustuspakkumises olevat juhist.

III Kaupade ostmine ja e-poe tehnilised etapid

7. E-poest on võimalik osta vaid neid kaupu, millel on link "Lisa ostukorvi".  Kauba hind ja kauba saadavus võivad jooksvalt ja ette teatamata muutuda. Kui ostja on esitanud tellimuse enne kauba hinna muutmist, rakendatakse tellimuse hetkel kehtinud hinda.

8. Müüjal on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata alljärgmistel juhtudel:

- kaup on laost otsa saanud;

- kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu;

- kui ostja ei vasta müüja poolt kehtestatud tingimustele.

Kui müüjal ei ole võimalik tellimust täita, võtab müüja ostjaga ühendust ning tagastab tasutud summa kui ostja on jõudnud kauba eest ettemaksu teha. Tagastamisele kuulub nii kauba hind kui ka transpordikulu, ehk kogu tellimuse summa. Ostusumma tagastatakse esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates teate saatmisest.

9. Ostukorv

  Kliendi ostukorv luuakse hetkest, mil Klient on lisanud kauba ostukorvi.

- Toote ostukorvi lisamine ei kohusta Klienti ostma.

- Ostukorvis on võimalik lisada, kogust muuta, eemaldada tooteid.

- Kui kõik soovitud tooted on ostukorvis, siis vajuta nuppu "telli"

- Seejärel tuleb sisestada vajalikud kontaktandmed ja valida sobiv tarneviis. Kui kõik on õige, vajuta nuppu "telli".

- Kui tooted on tellitud, suunatakse Klient makseviisi valiku lehele.

- Tellimus loetakse edukalt sooritatuks, kui Klient on makse sooritanud.

- Tellimus postitatakse kui laekunud on 100% tellimuse summast.

- Kui tellimuse eest jäetakse koheselt tasumata, saadab Müüja e-meili teel meeldetuletuse. Juhul, kui peale meeldetuletust 24h jooksul ei ole tellimuse eest tasutud või e-meili teel ühendust võetud seoses tellimuse eest tasumisega, tühistatakse Kliendi tellimus ette hoiatamata.

10. E-poes tellitud tellitud kauba eest saab tasuda ainult Eurodes (€) järgnevaid makseviise kasutades:

  • EveryPay vahendusel Eesti pankade pangalinkide kaudu (SEB, LHV, Swedbank, Luminor)*
  • Tavalise pangaülekandega Planana OÜ SEB kontole
  • Kaardimaksega (deebet- ja krediitkaardid) või sularahas meie füüsilises poes kohapeal kui tuled tellitud kaubale ise järele

Pärast kaupade eest tasumist pangalingiga, tuleb väljuda internetipanga lehelt vajutades nupule „Tagasi kaupmehe juurde”. Järgnevalt kuvatakse ekraanil tellimuse kinnitus.

*-Planana OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, kes edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja EveryPay-le

11. Kaup tarnitakse tellimuses valitud tarneviisile. Arvestada tuleb, et postkontorisse saadetavad pakid saab vastu võtta ainult kauba tellija nimeliselt. Kolmandale isikule antakse kaup üle volituse olemasolul.

-Laos oleva kauba saadab müüja teele (toimetab valitud teenuseosutaja kätte) 24h jooksul arvates tellimuse eest makse laekumist või makse vahendajalt makse kinnituse saamist.

Tellimisega tooted valmivad kuni 3 nädalaga.

-Kaup jõuab üldjuhul Kliendini 1-5 tööpäeva jooksul pärast makse laekumisest (v.a tellimisega tooted). Müüja vastutab kauba õigeaegse üleandmise eest transporditeenuse pakkujale. Palume kindlasti tutvuda valitud transporditeenuse osutaja tarnetingimustega. Teenuse tingimustele vastava tarneaja täitmise eest vastutab transporditeenuse osutaja. Müüjal puudub kontroll transporditeenuse osutaja tegevuse üle pärast kauba üleandmist teenusepakkujale.

- Kauba vastuvõtmisel  tuleb kontrollida selle seisukorda. Puuduste korral tuleb koheselt informeerida Pocket Apparel´i.

12. Kui ostja ei tule kaubale järgi hiljemalt 14 (neljateist) päeva jooksul pärast kokkulepitud kauba kättesaamise kuupäeva, loetakse, et ostja on müügilepingut rikkunud ning ta ei soovi kaupu. Müüjal on õigus müügilepingust ühepoolselt taganeda ning nõuda kahju hüvitamist (näiteks kauba hoiukulud) ja tasaarveldada müüja poolt kantud kahju ostja poolt ette tasutud summadega.

13.Sooduskupongide kasutamine

13.1 Sooduskupongid

Sooduskupongid on kampaaniakorras väljastatavad koodid. Sooduskoodid võivad kehtida kindlatele toodetele, tootegruppidele või ka kogu tootevalikule. Võimalikest kampaaniatest, nende toimumise aegadest ja nendega seotud koodidest teavitatakse kliente sotsiaalmeediakanalite (Facebook, Instagram) kaudu või ka uudisrkirjades. Iga konkreetse kampaania sooduskupongide kasutustingimused avaldatakse igakordselt konkreetse kampaania mahus.

13.2 Kinkekaardid

Pocketapparel.ee KINKEKAART on maksevahend Pocketapparel.ee e-poes või salongis ostude eest tasumiseks. Ühe kinkekaardi väärtus on 25€. Kinkekaardi saad osta Pocketapparel.ee e-poest või salongist. Iga kinkekaart väljastatakse unikaalse koodiga füüsilisel kujul paberkandjale trükituna.

  • Kinkekaart on kasutatav unikaalse koodi alusel (Kupongi kood), mille saab sisestada pocketapparel.ee e-poe ostukorvis lahtrisse "kupongi kood"
  • Iga kaarti/koodi on võimalik kasutada ühe korra ühele tellimusele
  • Ühele e-poe tellimusele on korraga võimalik sisestada ainult üks kood. Sellest tulenevalt ei ole võimalik ühe tellimuse raames kasutada korraga rohkem kui ühte kinkekaarti. Samuti ei ole võimalik samaaegselt kasutada kinkekaarti ja mõnda muud kampaaniakoodi
  • Kui tellimuse summa on väiksem kinkekaardi väärtusest, siis ülejäävat summat ostjale ei tagastata ega muul viisi ei kompenseerita 
  • Kui tellimuse summa on kinkekaardi väärtusest suurem, siis puuduv summa tasutakse tavapäraselt vastavalt tellimuse kinnitusena saadavale arvele. Tellimuse lõppsumma väheneb kinkekaardi nimiväärtuse võrra
  • Kui kinkekaardile ei ole kehtivusaega märgitud, siis kehtib kinkekaart tähtajatult. Kaardid, millele on märgitud kehtivusaeg, kehtivad kuni kaardil märgitud kuupäevani
  • Kinkekaarti ei saa vahetada sularaha vastu
  • Hoia kinkekaardil olevat kuuekohalist koodi enda teada kuni koodi kasutamiseni. Kui kood satub kolmandate inimesteni, siis on neil võimalik seda Sinu asemel kasutada

IV Müügilepingust taganemine ja kauba tagastamine

14. Tarbijal on õigus taganeda müügilepingust 14 (neljateist) päeva jooksul alates kauba kättetoimetamise päevast. Müügilepingust taganemise õigus ja tingimused on sätestatud „Sidevahendi abil sõlmitud lepingust  taganemise juhendis“. Nimetatud juhendi aktsepteerimisega e-poes kinnitab tarbija, et ta on juhendiga tutvunud ja nõus juhendi tingimustega.

Soovitame enne ostu sooritamist veenduda, et olete ostjana tellinud õige toote, mis vastab teie vajadustele. Kui te ei ole toote omadustes kindel, kontakteeruge alati enne ostu vormistamist meie klienditoega, et leiaksime teile parima võimaliku lahenduse.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus vabas vormis ning saata see e-posti aadressile info@pocketapparel.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. 

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

14 päevane tagastusõigus ei laiene kliendi spetsifikatsioonile vastavalt valmistatud eritellimustoodetele. Samuti ei kuulu selliste toodete eest tasutud summad tagastamisele kui klient kaubale järgi ei tule.

V Vastutus ja vaidluste lahendamine

15. Ostjal on võimalik  kauba  lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele sh nõuda lepingu täitmist, alandada hinda, nõuda kahju hüvitamist ja leping üles öelda.

16. Kui kaubale on müüja või tootja poolt antud müügigarantii, antakse ostjale garantiitingimused   kirjalikult koos kaubaga ja/või tehakse need kättesaadavaks elektrooniliselt e-poes.

17. Tarbijal on õigus lepingutingimustele mittevastava kauba puhul (kaup on puudustega), esitada müüjale pretensioone 2 (kahe) aasta jooksul alates kauba üleandmise päevast. Pretensioon tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 2 (kahe) kuu jooksul alates kauba puuduse avastamisest. Puuduse avastamisel peab tarbija kasutusele võtma mõistlikud abinõud kauba säilitamiseks ja kaitsmiseks, sh mitte kasutama puudusega kaupa, kui kauba kasutamine halvendab veelgi kauba seisukorda. 

18. Hilisemate probleemide lihtsamaks lahendamiseks peab ostja säilitama ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad, et kaup on ostetud müüja e-poest. Ilma müüki tõendava dokumendita võib müüja/teenindaja probleemi lahendamata jätta.

19. E-poest ostetud kaupadega seotud pretensioonid saab esitada alljärgmiselt:

e-posti aadressile:

info@pocketapparel.ee

Pretensiooni esitamisel tuleb Müüjale tuua ka puudusega kaup. Müüja ja ostja sõlmivad toote parandustööde kokkuleppe kui kauba puuduse olemuse ja põhjuse väljaselgitamiseks on vaja kaup saata ekspertiisi.

20. Puudusega kauba korral on tarbijal õigus nõuda esmalt kauba tasuta parandamist või selle asendamist uue kaubaga, nõuda ostuhinna alandamist. Lepingust taganemist on  õigus nõuda kui Müüja on müügilepingut oluliselt rikkunud, sh juhul  kui:

- müüjal ei ole võimalik kaupa parandada või asendada,

- parandamine ebaõnnestub,

- müüja ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud,

- kauba parandamise või asendamisega on tarbijale tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

21. Müüja ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud kauba otstarbele mittevastava kasutamise, hooldamise või rikkumise tõttu.

22. Müüja ei kõrvalda pretensiooni esitamise õiguse ajal ilmnenud puuduseid tasuta, kui see on põhjustatud:

- kauba normaalsest kulumisest;

- kauba ebaõigest (otstarbele mittevastavast) kasutamisest, hooldamisest või kauba rikkumisest;

- ostjale enne kauba ostmist müüja poolt teatavaks tehtud puudustest;

- välisteguritest. Välisteguriteks loetakse näiteks mehhaanilised vigastused vms.

23. Müüja tagab, et e-poes müüdavad kaubad vastavad Euroopa Liidus kehtivatele standarditele. Nimetatud standardites väljatoodud asjaolusid ei loeta kauba puuduseks.

24. Teavet tellimuse kohta saavad ostjad küsida: telefonil 566 541 93 või e-posti aadressil: info(at)pocketapparel.ee

25. Tarbijal on õigus pöörduda pädeva järelvalveasutuse poole, milleks on Riiklik Tarbijakaitseamet aadressil Rahukohtu 2, Tallinn, 10130, e-post: info@tarbijakaitseamet.ee. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja ettevõtja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei suutnud lahendada kokkuleppe teel ja kui vaidlusalase kauba või teenuse väärtus on 20 või enam eurot.

VI Tingimuste kehtivus

26. Käesolevad müüja e-poe tingimused kehtivad alates 01.12.2018